یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
حجت الاسلام علیرضا طاحونی - تیران و کرون

حوزه/ حجت الاسلام طاحونی با تاکید بر این که بی توجهی در انتخاب اصلح ، سبب غربت انقلاب و ولایت فقیه می شود، تصریح کرد: گذشته کشور، عبرت ها و درس هایی دارد که در عالم سیاست باید از آنها بهره بگیریم.

حجت الاسلام علیرضا طاحونی در گفتگو با خبرنگار«حوزه»در اصفهان با اشاره به انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: همراهی مردم با امام راحل در ثمر نشاندن انقلاب اسلامی، از مصادیق انتخاب صحیح ملت ایران است که کمر استکبار را شکست.

 وی با بیان اینکه انتخاب اصلح در همه بخش های مدیریتی کشور بسیار مهم و اساسی است و مردم باید با دقت و ‌آگاهی نمایندگان را انتخاب کنند، افزود: ملت ایران اسلامی از بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان ، افراد اصلح را انتخاب کنند.

استاد حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: اگر افرادی که حدود الهی را رعایت می کنند و اهل سازش با دشمن نیستند، برای مسئولیت نمایندگی ملت انتخاب شوند، نسبت به انقلاب و نظام متعهد خواهند بود.

وی با تاکید بر این که بی توجهی در انتخاب اصلح سبب غربت انقلاب و ولایت فقیه می شود، تصریح کرد: گذشته کشور و  تاریخ اسلام، عبرت ها و درس هایی دارد که در عالم سیاست باید از آنها بهره بگیریم.

حجت الاسلام طاحونی، در پایان بر حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف نظام تاکید کرد و گفت: انتخابات، یکی از عرصه های مهم است و مردم باید با هر سلیقه ای، با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، مایه خرسندی دوستان  و حزن دشمنان نظام شوند.

313/38

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha